رنگ ساختمانی لیمویی برای افسردگی خطرناک می باشد

همانطور که می دانید رنگ ساختمانی لیمویی یکی از پر طرفدارترین رنگ ها می باشد.

با وجود مزایای بی شماری که دارند، معایب قابل توجهی نیز دارند. رنگ روغن در محیط های مرطوب به خوبی عمل نمی کند و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کاملاً خشک شود.

اصطلاح امولسیون به مخلوطی از دو مایع اطلاق می شود که به طور کامل با هم مخلوط نمی شوند. به عنوان مثال، روغن و آب یک امولسیون تشکیل می دهند و شما می توانید لایه روغن را در آب ببینید.

آب وسیله محیطی اصلی است که در آن رنگدانه، چسب و مواد افزودنی در اکثر رنگ‌های امولسیونی اضافه و پخش می‌شود.

بایندرها که پلیمری هستند در رنگ ها برای تشکیل یک لایه پیوسته استفاده می شوند. چسب های مورد استفاده در فرمولاسیون رنگ ها شامل رزین های اپوکسی، اکریلیک، رزین و آلکیدی می باشد.

رنگ

رنگ‌های امولسیونی انعطاف‌پذیر هستند، به سرعت خشک می‌شوند و می‌توانند در سطوح داخلی و خارجی استفاده شوند.

هنگامی که سیمان مهمترین جزء رنگ است، می تواند حداکثر استحکام و سختی را ایجاد کند. این رنگ ها جایگزینی عالی برای دیوارهای داخلی و خارجی هستند.

این نوع رنگ دیگر نیازی به استفاده از هیچ گونه شمارش یا روغن انحصاری طبیعی ندارد. همچنین ممکن است یک انتخاب عالی برای یک سطح خارجی باشد زیرا می تواند جمع آوری کثیفی را کاهش دهد و از نفوذ آب جلوگیری کند.

رنگ سیمانی ممکن است یکی از بهترین گزینه ها برای دیوار بیرونی یا داخلی و همچنین ساخت دیوار بتنی باشد.

بخش عمده رنگ دیواری که اکنون فروخته می شود، به دلیل سهولت کاربرد آن، بر پایه آب است. اگر سطح شما قبلاً با محلول روغنی پوشانده شده است، هنگام تبدیل به رنگ پایه آب احتیاط کنید زیرا ممکن است به درستی نچسبد.

در این حالت، تمیز کردن سطح و سپس زبری آن با یک کاغذ سنباده دانه متوسط ​​تا صاف می تواند از پوسته پوسته شدن لایه تازه جلوگیری کند.

این نوع رنگ از آسفالت یا قیر حل شده ایجاد می شود که رنگ مشکی متمایز آن را به آن می بخشد. ضد آب و مقاوم در برابر قلیایی است اما در شرایطی که در معرض نور خورشید قرار می گیرد نباید استفاده شود زیرا خراب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.