دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال به عنوان مهریه عروس افغانی قرار گرفت

نوت بوک بعدی که امتحان کردم وقتی بسته بندی پلاستیکی را باز کردم غافلگیر شدم. من باید حدس می زدم که چیزی به نام Write Pocket Ledger می تواند.

خوب، یک دفترچه جیبی باشد، اما من احمقانه فرض کرده بودم که توضیحات فقط به شکل اشاره دارد.

در واقع، این دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال مارپیچ با جلد گالینگور قرمز (که به رنگ‌های p istachio ، کاغذ کاردستی قهوه‌ای، مشکی و آبی نیز عرضه می‌شود) دارای خطوطی برای تهیه فهرست و جمع کردن اعداد است! 

من با اعداد بسیار بد هستم، بنابراین سعی کردم از آن برای تهیه فهرستی از آماری که می‌خواهم نمونه بگیرم استفاده کنم، از ستون‌های اضافی برای بررسی مواردی که امتحان کرده‌ام و علامت‌گذاری چند مورد دلخواه استفاده کنم.

دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال

احساس می‌کردم عرض باریک کمی محدود است، اما من پشت مقوای سفت و سخت و صحافی مارپیچ دو سیمه و همچنین کاغذ را دوست داشتم! 

این نوت بوک اندازه مناسبی برای نگه داشتن در یک دست هنگام ایستادن و تهیه لیست است. (تقریباً دقیقاً همان اندازه آیفون من است.) بسیار پایدار است.

بنابراین می توانید منظم بنویسید، و ارائه ایده هایی برای استفاده از این دفتر کل در حال حرکت سرگرم کننده است. لیست خرید؟ امتیازات ورزشی؟ گیاهان در حیاط شما؟ 

 نوار لاستیکی که به دور دفترچه پیچیده می‌شود، وقتی از آن استفاده نمی‌کنید، آن را بسته نگه می‌دارد و وقتی باز است می‌توان آن را در اطراف قسمت پشتی دفترچه ذخیره کرد.

 از آنجایی که به آن متصل نیست، همیشه خطر از دست دادن آن وجود دارد، و من تصور می‌کنم که آن را از اتاق بیرون بیاورد و به کسی (ترجیحاً برادرم) ضربه بزند، اما شاید به این دلیل است که من همیشه وسوسه می‌شوم که با نوارهای لاستیکی به سمت مردم شلیک کنم.

بیشتر از همه، من به شدت تحت تاثیر این مقاله قرار گرفتم. حتی با مرطوب‌ترین قلمم هم هیچ شبح یا خونریزی نداشت و من به راحتی می‌توانستم فهرستم را در پشت ادامه دهم، اما از یک برگه کاملاً تمیز برای صفحه دو استفاده کردم

سطح صاف و زیبا به زیبایی درخشندگی Ocean Noir را نشان می داد و نوشتن روی آن لذت بخش بود. همچنین با جوهر درخشان نقره ای Sterling به خوبی کار می کرد.

 به‌علاوه، اگرچه قوی و پایدار است، اما اگر صفحه‌ای را خراب کنید، کاملاً پاک می‌شود! من همیشه اشتباه می کنم و دوست دارم چیزها زیبا به نظر برسند، بنابراین این ویژگی را دوست دارم. هیچ کس هرگز نمی داند که من برانکا منتا را اولین بار که آن را نوشتم اشتباه نوشتم! 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.