کشک مایع گوسفندی که میتواند بوی عرق را از بین ببرد

شوره سر ناشی از قارچی است که از روغن موجود در پوست سر تغذیه می کند. اگر در مراحل اولیه درمان نشود، باعث پوسته پوسته شدن پوست سر شما می شود. همچنین منجر به خارش پوست سر و ریزش مو می شود.

استفاده از کشک مایع گوسفندی به مبارزه با شوره سر کمک می کند. کشک دارای خواص ضد باکتریایی است که به مبارزه با قارچ کمک می کند. همچنین به دلیل خواص ضد التهابی که دارد به مبارزه با خارش پوست سر کمک می کند.

ريزش مو
کشک دارای اسید لاکتیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است که به تقویت مو و تغذیه پوست سر کمک می کند. وقتی کشک روی موها مالیده می‌شود، به از بین بردن تمام سلول‌های مرده کمک می‌کند و با تقویت ریشه‌های شما به رشد مو کمک می‌کند.

جلوگیری از خارش پوست سر
وقتی کشک روی موها مالیده می شود، به مبارزه با خشکی و تغذیه پوست سر کمک می کند. همچنین از وز شدن موها جلوگیری می کند و درخشندگی طبیعی به موها می بخشد.

می تواند به افزودن درخشندگی کمک کند
کشک دارای اسیدهای چرب است که سلول های مرده را از بین می برد. هنگامی که سلول های مرده حذف می شوند، فضا برای سلول های غنی از اکسیژن باز می شود.سایر مواد مغذی موجود در کشک موها را مرطوب کرده و درخشندگی را افزایش می دهد.

کشک سرشار از اسید لاکتیک و پروبیوتیک است. باکتری های خوب موجود در کشک به سلامت روده شما کمک می کند.

کشک به تقویت ایمنی کمک می کند و از شما در برابر میکروارگانیسم های مضر محافظت می کند.

کشک سرشار از کلسیم است که به استحکام استخوان ها و دندان ها کمک می کند. پزشکان به کودکان توصیه می کنند که کشک را به دلیل داشتن کلسیم بالا به صورت روزانه مصرف کنند.

کشک به کاهش محتوای اسید در دهان شما کمک می کند که از رشد باکتری های مضر جلوگیری می کند.

تحقیقات نشان می دهد که کشک به جلوگیری از رشد باکتری های بدبو در دهان شما کمک می کند.