پیاز داغ چیپسی مانع آتش گرفتن پلاسکو شد

پیاز داغ چیپسی ممکن است معمولاً برای تهیه غذا استفاده نشود، اما بسیار سالم است. آنها که به خاطر طعم سبک و در عین حال متمایزشان شناخته می شوند، می توانند به دو شکل پخته و خام مصرف شوند.

بله، پیاز سفید می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. آنها دارای خواص ضد التهابی و آنتی بیوتیکی هستند و در آیورودا رتبه بالایی دارند.اخیراً، سرآشپز سانجیو کاپور نیز در اینستاگرام خود از مزایای غذای شگفت انگیز خود را به اشتراک گذاشته است.

ضروری آشپزخانه روزمره ما نیز می تواند در برابر آفتاب زدگی و آفتاب سوختگی کمک کند؟” او این پست را شرح داد، که در آن بسیاری از فواید دیگر مانند “بدن را خنک می کند، منبع عالی فیبر، تقویت ایمنی، تقویت سلامت قلب، دارای خواص ضد باکتریایی، غنی از آنتی اکسیدان” است.

برای عفونت‌ها مفید است  از آنجایی که پیاز سفید دارای خواص ضد التهابی است، می‌تواند به درمان عفونت‌ها کمک کند. دکتر آگاروال به indianexpress.com گفت: پیاز سفید به دلیل خاصیت آنتی بیوتیکی می تواند به عفونت چشم، بینی و گوش کمک کند.

اسیدیته را متعادل می کند: این متخصص گفت بسیاری از غذاها، از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات های تصفیه شده، می توانند ماهیت اسیدی بالایی داشته باشند که «بدن ما را مستعد ابتلا به عفونت ها می کند.

پیاز سفید ماهیتی قلیایی دارد و از این رو وقتی به غذا اضافه می شود، می تواند ماهیت اسیدی کربوهیدرات های تصفیه شده را متعادل کند.

درمان بیماری های تنفسی: پیاز سفید به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی بیوتیکی که دارد به درمان التهاب کمک می کند. وی همچنین گفت که آب پیاز سفید همراه با عسل می تواند به عنوان یک شربت خوب برای سرفه عمل کند.

او گفت: این معجون را می‌توان تا پنج ساعت در یخچال نگهداری کرد و در آیورودا این شربت را روی سینه می‌مالند و با پارچه‌ای نخی می‌پوشانند تا بیماری‌های تنفسی را التیام بخشد.

رشد مو: برای رشد مو مفید است. آب آن را می توان به پوست سر مالید.