هدیه عجیب مرد که در سبد حصیری کوچک بود منجر به طلاق شد

حصیر واقعی نباید بیرون از خانه 24 ساعته استفاده شود زیرا چوب سرد و مرطوب ترک می خورد و شکننده می شود این مبلمان را هرگز نباید بیرون نگه داشت زیرا خورشید می تواند آنها را از بین ببرد.

در زمان استفاده از سبد حصیری کوچک نیز مانند نوع مبلمان باید به شرایط نگهداری آن نیز توجه شود.

در حصیر طبیعی هیچ عایق رطوبتی وجود ندارد در حالی که در صورت نگهداری مناسب می تواند بسیار قوی و انعطاف پذیر باشد، زمانی که دائماً در آب خیسانده شود به راحتی خراب می شود.

چگونه از حصیری حصیری مراقبت کنیم؟
آن را از آفتاب و باران دور نگه دارید.

بهتر است حصیر طبیعی را در داخل خانه نگهداری کنید بدترین دشمن حصیری رطوبت و نور خورشید است.


به طور منظم و به آرامی تمیز کنید.

برای از بین بردن کثیفی می توانید آنها را با آب و صابون ملایم تمیز کنید. ست را با کف بشویید و سپس آن را به آرامی با یک پارچه پاک کنید تا از آسیب آب روی یک ست طبیعی جلوگیری کنید.

لکه ها باید در اسرع وقت پاک شوند.
کاملا خشک کنید اگر از پارچه مرطوب برای تمیز کردن استفاده می کنید، از خیس کردن آن خودداری کنید. برای جلوگیری از تاب برداشتن و کپک زدن در صورت خیس شدن بیش از حد، سعی کنید آن را در آفتاب خشک کنید.

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده ممکن را از مبلمان ببرید، برای محافظت بیشتر در برابر گرد و غبار، باران و ساییدگی منظم، چند روکش بخرید.

مبلمان حصیری طبیعی باید مرتباً مراقبت و تمیز شوند تا کیفیت و شکل خود را حفظ کنند حصیری هنگامی که شسته می‌شود، قبل از اینکه شل یا آویزان شود و رشد کپک‌ها را به خود جلب کند، می‌تواند تا حدی رطوبت را تحمل کند.

مهم است که حصیری را به درستی بشویید تا از این آسیب جلوگیری کنید و مبلمان خود را مانند نو نگه دارید.