مبل بیمارستانی که دارای پوشش ضد میکروبی می باشد

اتاق‌های انتظار، لابی‌ها متن تشکر از همسر و دیگر مکان‌های نشستن مشتریان و بیماران باید مکانی راحت را برای نشستن و انتظار در اختیار مهمانان قرار دهند. همچنین باید آن فضاها بادوام باشند تا دوام داشته باشند. در Blockhouse، ما راه حل های نشستن در اتاق انتظار داریم که هر دو را انجام می دهد.

گزینه های صندلی تجاری ما شامل صندلی، صندلی عاشقانه، مبل و موارد دیگر است که مجموعه ای از اثاثه یا لوازم داخلی و گزینه های سبک لکه چوب را به شما ارائه می دهد. تمام صندلی‌های چوبی تجاری ما با روکش ضد میکروبی عرضه می‌شوند که از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

برای مثال، صندلی‌های X Betula ما برای لباس چرم بچه گانه کمک به امکانات بهداشتی رفتاری و سایر امکاناتی که در درجه اول با ایمنی بیمار مرتبط هستند، طراحی شده‌اند.

مبل

صندلی‌های X Betula که در اتاق‌های انتظار تسهیلات، سالن‌های استراحت بیماران و موارد دیگر استفاده می‌شوند، با سخت‌افزار مقاوم در برابر دستکاری ساخته شده‌اند. این امر جداسازی آنها را بدون ابزار خاص دشوار می کند و بنابراین به طور بالقوه برای بیماران سلامت رفتاری آسیب کمتری خواهد داشت.

صندلی اتاق بیماران بیمارستان که به مبل استیل ملایر راحتی تمیز می شود و تمیز می ماند یک الزام مطلق است. در Blockhouse، ما این نیاز را درک می کنیم و تمام مبلمان مراقبت های بهداشتی خود را برای انجام این کار طراحی و تولید کرده ایم.

بیشتر مبلمان مراقبت‌های بهداشتی ما شامل گزینه‌هایی مانند مانع رطوبت است و دارای پوشش ضد میکروبی برای مقاومت در برابر انتشار میکروب‌ها برای بیماران و کارکنان است.

ما همچنین مبلمان اتاق بیمار را با گنجشک در نظر گرفتن راحتی یکی از اعضای خانواده یا مهمان تولید می کنیم. هنگامی که بیماران یک شب در بیمارستان یا مرکز مراقبت می مانند، گزینه هایی مانند Oasis Recliner و مبل Ambassador خود را ارائه می دهیم تا اعضای خانواده بتوانند به راحتی در کنار عزیز خود بمانند.

  • منابع:
    1. Contract Furniture Seating Solutions for Every Space
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید
    3. دستگاه تست قند خون که با تنفس میزان قند خون را می‌سنجد!
    4. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید