مبل اداری سه نفره هرگز خراب نمی شود

همانطور که می دانید مبل اداری سه نفره نیاز هر شرکت و اداره ای می باشد.

ارگونومی استفاده از اصول علمی است که باعث افزایش بهره وری در محیط کار می شود و در عین حال آسیب های ناشی از کار را به بدن به حداقل می رساند.

امروزه ارگونومی نقش بسیار زیادی در طراحی صندلی های اداری ایفا می کند و صندلی های اداری ارگونومیک دارای پنج ویژگی مهم هستند. این ویژگی ها عبارتند از:

1) صندلی های اداری ارگونومیک فضای کافی برای باسن و ران ها دارند. صندلی های اداری نیز باید دارای بالشتک مناسب باشند.

به این ترتیب، اعصاب و وریدهای باسن، ران ها و باسن نیشگون نمی گیرند، زیرا نیشگون گرفتن می تواند منجر به بی حسی و اختلال در گردش خون شود.

بالشتک روی صندلی های اداری نیز از درد شدن عضلات باسن و پشت ران جلوگیری می کند.

2) صندلی های اداری ارگونومیک دارای پشتی سفت و منحنی هستند که برای پشتیبانی از قسمت تحتانی، میانی و بالای کمر طراحی شده اند.

مبل

مشکل رایجی که کارمندان اداری هنگام نشستن بیش از حد طولانی پشت میز خود تجربه می کنند، کمردرد است. عضلات پشت در اثر نشستن طولانی مدت ضعیف می شوند.

صندلی های اداری که دارای پشتی های کانتور و سفت هستند، حمایت کافی از عضلات پشت و ستون فقرات را فراهم می کنند، که پس از آن از احساس درد و آسیب های بدن جلوگیری می کند.

3) پشتی صندلی های اداری ارگونومیک نیز از نظر ارتفاع قابل تنظیم است. صندلی‌های اداری که دارای پشتی قابل تنظیم هستند به افرادی که روی آن‌ها می‌نشینند این امکان را می‌دهند تا در مواقع نیاز به راحتی به گردن خود تکیه دهند.

عدم حمایت کافی از قسمت فوقانی کمر و گردن می تواند منجر به درد ماهیچه ها شود، البته میگرن نیز ذکر نشده است.

4) صندلی های اداری ارگونومیک قرار است دارای تکیه گاه های قابل تنظیم و همچنین بالشتک و کانتور به شکل بازو باشند.

سندرم تونل کارپال مشکلی است که اکثر کارکنان اداری آن را تجربه می کنند، زیرا فشار مکرر روی بازوها باعث انقباض عضلات بازو می شود.

این منجر به باریک شدن تونل کارپال در مچ دست می‌شود و باریک شدن اعصاب آنجا را فشار می‌دهد و باعث درد ناتوان‌کننده می‌شود.

اگر صندلی های اداری مورد استفاده حمایت کافی از بازوها را فراهم کنند، می توان از این بیماری پیشگیری کرد.

5) صندلی های اداری ارگونومیک خوب دارای پایه نوک پنج نقطه ای هستند. هر چند وقت یک بار، فردی که روی صندلی می نشیند، باید برای استراحت به پشت و گردن، کمی صندلی خود را تکیه دهد.

این کار برای کاهش فشار بر روی کمر و گردن است که هنگام نشستن برای ساعات طولانی در یک زمان اجتناب ناپذیر است.

استفاده از صندلی های اداری با پایه نوک پنج نقطه ای از واژگونی تصادفی صندلی هنگام دراز کشیدن جلوگیری می کند.

واژگونی می تواند منجر به آسیب به سر و سایر قسمت های بدن شود.

صندلی های اداری مورد استفاده در محل کار باید این پنج ویژگی را داشته باشند. این ویژگی ها در صندلی های اداری نه تنها به خاطر راحتی، بلکه برای رفاه کارگران نیز قرار داده شده است.

اگر هشت ساعت یا بیشتر در روز را در یک صندلی اداری ناخوشایند سپری کرده‌اید، احتمال این وجود دارد که پشت و سایر اعضای بدن به شما اطلاع داده باشند.

اگر برای مدت طولانی روی صندلی‌ای که طراحی ارگونومیکی ندارد بنشینید، سلامت جسمانی شما می‌تواند به شدت به خطر بیفتد.

یک صندلی با طراحی بد می تواند منجر به مجموعه ای از بیماری ها مانند وضعیت نامناسب، خستگی، کمردرد، درد بازو، درد شانه، درد گردن و پا درد شود.