فریم عینک طبی پورشه دیزاین که چشمان شما را خوشرنگ می کند

اعداد درج شده در قسمت داخلی بازو اندازه گیری فریم عینک طبی پورشه دیزاین است. آنها یکی از راه‌های یافتن اندازه عینکی هستند که روی صورت شما احساس راحتی کند و بینایی شما را به خوبی اصلاح کند.

تفاوت تنها چند میلی متری می تواند به طور قابل توجهی نحوه ظاهر و احساس عینک را روی صورت شما تغییر دهد، بنابراین می تواند بخش مهمی از شناخت عینک شما باشد.

فریم عینک طبی پورشه دیزاین

آیا می خواهید اندازه عینک خود را بدانید؟ ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه این اندازه‌ها را بخوانید و اندازه‌گیری کنید، و همچنین چگونه برخی از فریم‌های با اندازه عالی را انتخاب کنید

داکثر سه عدد را روی قاب عینک می‌بینید که نشان‌دهنده عرض لنز، عرض پل و طول معبد هستند. این اعداد در داخل یک بازو نوشته شده و ممکن است با فاصله یا خط تیره از هم جدا شوند. اغلب، یک شکل مربع کوچک، عرض لنز را از عرض پل جدا می کند. 

ممکن است حروف یا اعداد دیگری را روی بازو ببینید، که می‌تواند به مدل، رنگ، برند یا سازنده قاب اشاره داشته باشد. معمولاً اندازه‌گیری عینک‌ها به راحتی قابل تشخیص است.

زیرا از همان ترتیب پیروی می‌کنند و محدوده‌های استانداردی دارند که همگی در میلی‌متر بیان می‌شوند. در اینجا نحوه خواندن آنها آورده شده است. پهنای لنز، که به عنوان “اندازه چشم” نیز شناخته می شود، همیشه اولین اندازه گیری عینک در این سری است.

 عرض هر لنز را بر حسب میلی متر به شما می گوید. این اندازه‌گیری فقط عرض عدسی شفافی را که از آن نگاه می‌کنید محاسبه می‌کند، به این معنی که هیچ یک از قاب اطراف را شامل نمی‌شود.