فرش 9 متری تافته که مورد علاقه ملکه انگلیس بود

اینکه از کدام اتاق در انتخاب فرش استفاده شود، مبلمان، دکوراسیون و هماهنگی رنگ مهم است.

 به طور خلاصه، رنگ و سبک دکوراسیون فرشی که استفاده می کنید باید با ویژگی های مبلمان سازگار باشد. باز هم اگر می خواهید فرشی که خریداری می کنید ارثی، ماندگار و بادوام باشد، باید محصولاتی بافته شده از نخ های مرغوب انتخاب کنید.

 زیرا این نوع فرش 9 متری تافته را می توان برای سالها بدون کم رنگ شدن، بدون خراب شدن نقش، بدون برداشتن حلقه استفاده کرد.

به علاوه، مدل‌های فرش با بافت متراکم و تعداد حلقه‌های متراکم باید جزو اولین انتخاب‌های شما باشند. این نوع فرش‌ها نه تنها ارتباط شما را با کف قطع می‌کنند، بلکه خانه‌ها را گرم نگه می‌دارند.

فرش 9 متری تافته

همچنین به دلیل خاصیت بافت سفت، مایعات را جذب نمی‌کنند و لک نمی‌شوند. در عین حال لیز نمی خورد و دچار تغییر شکل نمی شود.

باز هم، ارتفاع پرز فرش ها نیز موضوع مهمی است. مدل های فرش با ارتفاع پرز متراکم همیشه جلوه ای پرزرق و برق و با کیفیت را ارائه می دهند.

 اما برای راهروها، راهروها  ورودی ها، آشپزخانه ها و اتاق های کودکان برای گیر نکردن توصیه نمی شود. فرش های پر پرز را می توان برای اتاق نشیمن یا نشیمن، اتاق خواب هایی که نیاز به گرم شدن دارند، توصیه کرد. 

در نهایت فرشی که انتخاب می کنید. خاصیت ضد باکتری، کثیفی ضد لکه  ضد باکتری نیز باید جزو معیارهای مورد توجه باشد.

آشپزخانه خانه هاT اتاق های نشیمن بخش هایی هستند که به اندازه ورودی ها و سالن ها ترافیک دارند. در این مناطق که غذا به طور مداوم پخته و خورده می شود، باید به محصولاتی روی بیاورید که لکه و کثیفی را در خود نگه نمی دارند.

 می‌توانید مدل‌های فرش اکریلیک را برای آشپزخانه‌های خود مشاهده کنید، زیرا فرش‌های اکریلیک هنگام استفاده از مواد شوینده و محصولات لکه‌بر لکه‌دار نمی‌شوند. باز هم، به خصوص در این مرحله، توجه به محصولات ضد باکتری و بهداشتی مهم است.