ظرف غذاخوری آرکوپال قابل استفاده در فر نمی باشند

ظروف غذاخوری آرکوپال دینو برای استفاده در فر مناسب نیستند. آنها در مایکروویو و ماشین ظرفشویی ایمن هستند زیرا مواد مورد استفاده برای مقاومت در برابر استفاده از مایکروویو، چندین صد چرخه ماشین ظرفشویی و توزیع موثر گرما برای کاهش خطر سوختگی طراحی شده است.

با این حال، برند لومینارک آرک اینترنشنال، که سازنده آرکوپال نیز می باشد، در فر ایمن است.

آرکوپال بدون سرب است زیرا از مواد اوپال ساخته شده است آرکوپال فرانسه که کاملاً غیر متخلخل، بهداشتی است، از تجمع باکتری ها جلوگیری می کند و مواد شیمیایی مضر را وارد غذا نمی کند.

آرکوپال از چه چیزی ساخته شده است؟
برای ساخت آرکوپال از شیشه عقیق استفاده می شود. این شیشه سکوریت با روکش نسوز است که در برابر شکستگی مقاوم است. از آنجایی که بدون متخلخل و معتدل است، می تواند در برابر شوک حرارتی مقاومت کند.

طبق گفته سازندگان، آرکوپال تراشه نمی کند بارکد خوان و ظرفیت نگهداری آن پنج برابر چین است. به دلیل فرآیند تولید، آرکوپال یک ماده ماندگار است. در طول تولید، به تدریج گرم می شود و سپس به سرعت سرد می شود.

نه تنها ظروف آرکوپال ماندگاری طولانی دارند. آنها همچنین در مایکروویو و ماشین ظرفشویی ایمن هستند و همچنین سبک و قابل حمل هستند. فنجان، لیوان، کاسه، بشقاب و نعلبکی و همچنین ظروف قابلمه در طرح ها و رنگ های مختلف بخشی از مجموعه ظروف غذاخوری است.

آرکوپال فرانسه چیست؟
Arcopal France به معنای محصولات تضمین شده اصل فرانسه است. مفتخریم که در فرانسه تولید می شود. علاوه بر این، برچسب مستقل یک محصول است که مبدأ آن را تأیید می کند.

جدای از تفاوت هایی که در بالا ذکر شد، آرکوپال و پیرکس دارای برخی ویژگی ها هستند. هر دو در برابر تغییرات دما مقاوم هستند، قابل استفاده در مایکروویو و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی.

  • منابع:
    1. ?IS ARCOPAL OVEN SAFE
  • تبلیغات: 
    1. موج جدیدی از اعترضات به خاطر قیمت بالای کابل
    2. با ریختن دوغ گازدار در گوش موهای زائد را از بین ببرید
    3. مردی که از روسری برای حجاب خود استفاده می کرد.
    4. سخنی گنجینه از ایلان ماسک برای موفقیت در کسب و کار