شورت بچه گانه دخترانه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن کودک می شود

عادت خریدن وسایل برای نوزاد پس از تولد تا حدی قابل توضیح است. از این گذشته، شما می خواهید که مرد کوچولو، زمانی که برای اولین بار با خانواده اش ملاقات کرد.

تا حد امکان زیبا به نظر برسد، به این معنی که لباس هایی که برای او خریداری می شود باید اندازه باشد.

امروزه در فروشگاه‌های کودکان به راحتی می‌توان کت و شلوار، بلوز و شورت بچه گانه دخترانه را برای خرده‌ریزی با هر اندازه‌ای انتخاب کرد، اما در اینجا نحوه اشتباه نکردن آمده است؟

چند دهه پیش، مادران جوان خیلی نگران نبودند که لغزنده یا بلوز برای یک نوزاد تازه متولد شده خیلی بزرگ باشد. در ماه‌های اول زندگی، کودکان خیلی سریع رشد می‌کنند و آنچه امروز عالی است، تنها در شش ماهگی مناسب است.

شورت

اما به هر حال، کودک نه تنها باید گرم باشد، بلکه برای حرکت دادن دست ها و پاهایش در لباس خواب راحت باشد و چین های لباس نباید پوست ظریف را فشار دهد. بنابراین در صورت امکان بهتر است از همان روزهای اول زندگی کودک را سایز بپوشانید.

اگر وزن و قد کودک به حداکثر شاخص گروه اندازه از جدول نزدیک می شود، به ترتیب چیزهایی را در سایز بعدی خریداری کنید. کودک در یک جادار راحت تر از یک تنگ خواهد بود و با توجه به سرعت رشد نوزادان، همه چیز خیلی سریع جا می شود.

لباس‌های بلند و لباس‌های بدنی که دقیقاً به اندازه خریداری می‌شوند می‌توانند در عرض دو یا سه هفته به طرز ناامیدکننده‌ای کوچک شوند. به طور همزمان محصولات زیادی را با همان اندازه خریداری نکنید، بهتر است چند مدل زیبا را “برای رشد” انتخاب کنید.

مطابق با رشد کودک، او باید اولین لباس خود را انتخاب کند – کت و شلوار یا لباس بدن، لغزنده، بلوز. یک شبکه اندازه استاندارد را در نظر بگیرید. با ارتفاع 50 سانتی متر شروع می شود، سپس برای هر سایز بعدی 6 سانتی متر رشد اضافه می شود.