شلوار زنانه تنگ که در جنگ جهانی دوم به جای موشک استفاده می شد

پوشیدن شلوار جین زنانه کمر بلند با کفش پاشنه دار توصیه می شود. ارتفاع پاشنه می تواند کوچک یا متوسط ​​باشد، برای ایجاد ظاهری روشن و رسا، میخ یا پلت فرم مناسب است.

در عین حال، شلوار زنانه تنگ باید به طور کامل پاشنه پا را بپوشاند، مچ پا برهنه در مدل های کوتاه مجاز است. صندل های بند دار، صندل های با کف صاف برای ایجاد یک سبک لباس دریایی یا یونانی مناسب هستند.

اگر شلوار خیلی بلند است، مدگراها آن را روشن می کنند. لاغرهای طبقه پایین در یک آکاردئون جمع می شوند. رویه شلوار با توجه به سبک کلی لباس انتخاب می شود.

مهم است که همه عناصر تصویر با یکدیگر هماهنگ باشند. برای پوشیدن روزمره، یک پیراهن یا بلوز تن پوش عالی است. در شب، می توانید شلوار جین را با یک پلیور کوتاه حجیم یا با ته نامتقارن، یقه یا یقه بلند ترکیب کنید.

شلوار زنانه تنگ

در تابستان می توانید کت و شلواری با تاپ بدون وزن بسازید، مطلوب است که جلوی آن کوتاه باشد و شکم را باز کند. یک تی شرت یا تی شرت بافتنی مناسب است، می توانید آن را در جلو قرار دهید و یک “دم” را پشت سر بگذارید.

در صورت خنک بودن هوا، پوشیدن ژاکت یا کاپشن بدون فیکس کردن مناسب است تا کمر بلند که مهمترین قسمت شلوار است دیده شود. یک کت چرمی کوتاه می تواند انتخاب خوبی باشد، تاکید بیشتری به کمر می بخشد.

ترکیبات مد روز با ژاکت یا جلیقه جین، بمب افکن یا بادگیر، بسته به برش، پارچه، لوازم جانبی شلوار جین تنگ زنانه با کمر بلند بهتر است با یک تاپ گشاد بپوشید.

شلوارهای گشاد باید با یک تاپ مناسب ست شود. اسلایم های مناسب را می توان به راحتی با لباس های آستین بلند یا کوتاه، شانه های برهنه یا کت و شلوارهای بدن با بند از هر ماده ای پوشید.

در این صورت نیازی به پرکردن جاهای زیر شلوار جین و اصلاح دائمی چین ها یا بی نظمی های پارچه نیست. کمر بلند را می توان با کمربند یا آویز ست کرد.

کمربندهای باریک بیشتر به سبک تجاری یا رمانتیک می آیند، در حالی که کمربند پهن می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک ظاهر اسپرت باشد. خیلی خوب است که چند بند ظریف دور یک پرس تونال بپیچید. بند بند شیطان بر اصالت و شجاعت طبیعت زن تأکید می کند.