دفتر سیمی کوچک بزرگترین جادوگر قرن شناخته شد

 

معمولاً یک دفترچه یادداشت یک دفترچه یادداشت کوچک است که برای همیشه همراه شما راحت است. مانند یک دفترچه است، فقط برای نقاشی.

همچنین کتاب‌های طراحی (آلبوم) بزرگی وجود دارد که وقتی هنرمندان به طور هدفمند پروژه‌هایی با اندازه چشمگیر برنامه‌ریزی می‌کنند، لازم است، به عنوان مثال، ایجاد یک طرح دقیق برای یک نقاشی یک و نیم در دو متری در یک دفترچه جیبی دشوار است.

کتاب طرح یک ابزار ایده آل برای ثبت ایده ها و مقاصد، تجربیات، طرح های یک حالت عاطفی است. در ابتدا، دفتر طراحی دفترچه یادداشت یک هنرمند بود.

این یک آلبوم یا دفتر سیمی کوچک است که در آن هنرمند ایده های خود را وارد می کند، طرح ها، جایی که او برای نقاشی تمرین می کند، یادداشت های لازم را می کند.

دفتر سیمی کوچک

با این حال، با گذشت زمان، افرادی از سایر مشاغل خلاق نیز بر کتاب طراحی تسلط یافتند. طراحان لباس و داخلی، معماران، سبک‌شناسان، حتی نویسندگان شروع به ثبت تمام ایده‌ها، افکار و طرح‌های خود در کتاب‌های طراحی کردند.

تقریباً همه کسانی که به گرافیک، نقاشی، مجسمه‌سازی علاقه دارند یا به نوعی با خلاقیت در ارتباط هستند، کتاب‌های طراحی دارند. علاوه بر این، متخصصان معمولا چندین کتاب طراحی برای اهداف مختلف دارند.

و می توانید برای خود یک کتاب طراحی بخرید و طرح های مختلف، طرح ها، تصاویر مورد علاقه خود، برچسب ها را در آنجا بچسبانید، هر صفحه را به سبک خاصی تزئین کنید، و موارد دیگر. به طور کلی، یک کتاب طراحی انباری از ایده های یک فرد خلاق است که خود او ایجاد می کند.

اکنون به یک مسیر بسیار محبوب تبدیل شده است که یک کتاب سفر، یا یک دفتر خاطرات از یک سفر داشته باشید، که در آن می توانید برداشت ها را ترسیم کنید، عکس ها، بلیط ها را بچسبانید و به طور کلی هر کاری که به ذهنتان می رسد انجام دهید.

داشتن دفترچه طرح به طور منظم یک فعالیت مفید است و اگر خلاقیت حرفه شماست، حتی یک کار ضروری است. اسکیس ها به شما کمک می کنند تا دست خود را در نقاشی بکشید و مهارت های ترکیب بندی خود را بهبود ببخشید.

علاوه بر این، به این ترتیب ایده ها و برداشت های خود را برای مدت طولانی ذخیره می کنید. حتی اگر اولین طرح ها برای نشان دادن به کسی شرم آور باشد، این دلیلی برای نگرانی نیست. همه از جایی شروع می کنند.