حنا هندی برای تاتو که برای تتو دائمی ابرو استفاده می شود

در این مقاله می خواهم در مورد خالکوبی مهدی صحبت کنم . اگرچه این نوع خالکوبی ها به طور سنتی با حنا ساخته می شدند.

اما هنوز هم بسیاری هستند که یکی از زیباترین و قدیمی ترین سنت های هند را برای ثبت دائمی روی پوست خود انتخاب می کنند. و حقیقت، با دیدن نتیجه روی پوست، ما اصلا تعجب نمی کنیم که بسیاری از افراد تصمیم می گیرند چنین خالکوبی هایی را برای همیشه روی بازوها، دست ها یا پاهای خود ثبت کنند.

اما حنا هندی برای تاتو چیست؟ هند سنت‌های پر از نمادها و معانی زیادی را به ارث برده است. مهدی یکی از آنهاست. مهندی به نقوش و نقوش پیچیده ای گفته می شود که قبل از ازدواج روی بدن زنان کشیده می شود.

به طور کلی، آنها معمولاً با حنا ساخته می شوند (همانطور که قبلاً گفتیم) و بنابراین موقتی هستند، اما افراد بیشتری به طور دائم آنها را خالکوبی می کند.

به گفته مورخان، این سنت از مصر می آید. اما از طریق دست هندوها به غرب رسیده است. تاریخچه این عمل باستانی بیش از 5000 سال قدمت دارد. حاملان این طرح ها و نقوش عروس ها هستند که برای عروسی آماده می شوند.

بسیار رایج است که همه خانم ها در مراسمی شرکت می کنند که حنا را با مواد مختلف مخلوط می کنند و بعداً هر دو دست و پا را با دست عروس تزئین می کنند.

اما معنی یا معنای تاتو mehndi چیست؟ در حالی که در ابتدا اعتقاد بر این بود که یک اصل صرفاً تزئینی دارد، یعنی زینت دادن عروس قبل از ازدواج، اما مشخص است که آنها برای دفع ارواح شیطانی، بیماری ها و آفات نیز ساخته شده اند . از طرفی این خالکوبی ها آرزوی عشق و سعادت را برای زوجی که در آستانه ازدواج بودند بیان می کرد.

یک جزئیات عجیب این است که بعد از ازدواج، زنان تازه ازدواج کرده تا زمانی که خالکوبی به طور کامل پاک نشده باشد، نمی توانند هیچ کار خانه را انجام دهند . بنابراین، این شوهر بود که باید به همه کارها رسیدگی می کرد.

بدون شک نماد زیبایی از شادی و پیوند زناشویی است. این یک سبک خالکوبی منحصر به فرد برای همراهی با خود و محافظت از خانواده و عزیزانتان می شود.