جوراب مردانه aha باعث از بین رفتن خشکی قوزک پا می شود

“جوراب مردانه” یک تکه لباس کوچک دیگر است که در زیر پاچه شلوار پنهان شده است.

تا زمانی که ممکن است باعث شود بسیاری از مردان نادیده بگیرند زیرا فکر می کنند هیچ کس متوجه نمی شود اگر لباس راحتی و بدون تشریفات باشد، ممکن است مشکلی پیش نیاید.

اما اگر لباسی است که جدیت و رسمیت بیشتری می خواهد. انتخاب جوراب مناسب بسیار مهم می شود. MenDetails می خواهد تکنیک هایی را در مورد نحوه انتخاب جوراب مردانه aha مناسب برای مردان به شما ارائه دهد.

جوراب های پایدار ساخته شده از 100٪ فیبر بازیافتی از Mango Mojito مدل هایی هستند. پوشیدن یک جفت جوراب سفید، کفش ورزشی یا کفش ورزشی با لباس اسپرت.

برای ورزش کردن یا رفتن به باشگاه این روش درست و صحیح استفاده از جوراب سفید است. اما یک جفت جوراب سفید وقتی مردها با کت و شلوار و کفش های چرمی در لباس رسمی خود از آن استفاده می کنند تبدیل به یک شرور فوری می شود.

بهتر است از رنگ های دیگر استفاده کنید. جوراب های موجود در بازار نیز رنگ های زیادی برای انتخاب دارند، مانند جوراب پایدار MANGO MOJITO x SC GRAND که از الیاف بازیافتی ساخته شده است، در رنگ های خاکستری، مشکی، سرمه ای، آبی، سبز و شرابی برای انتخاب موجود است. سفید را نادیده بگیرید.

جوراب ها لباس هایی هستند که شلوار و کفش را به هم متصل می کنند. باعث این سوال در ذهن خیلی ها شده که آیا رنگ جوراب را متناسب با رنگ شلوار انتخاب کنیم یا رنگ کفش؟

از نظر MenDetails، بهتر است رنگ جوراب را متناسب با رنگ شلوار یا تضاد با آن انتخاب کنید. مثلا اگر شلوار سرمه ای بپوشیم یا شلوار جین کالیکو آبی تیره باید جوراب آبی سرمه ای را نیز انتخاب کنید کمی تیره یا روشن تر بودن مشکلی ندارد.

با این حال، حتی اگر شلوار سفید یا کرم بپوشیم. اما همچنان باید توصیه شماره یک را بپذیریم که به هر حال از پوشیدن جوراب سفید خودداری کنید. 

در این مثال جوراب پایدار، آبی، سرمه ای، سبز و شرابی است. به نظر می رسد با شلوار سفید یا کرم (Off-White) به خوبی ست می شود.