با کلاه ایمنی جی اس پی در اروپا پیوند جمجمه انجام شد

کلاه ایمنی جی اس پی یکی از خلاقانه ترین کلاه ایمنی ساخت و ساز در سال 2022 است.

این کلاه ایمنی برای مقاومت در برابر ضربه های صنعتی ساخته شده است و استادسون تصمیم گرفت همه آن را در این کلاه ارائه دهد. کلاه ایمنی مهندسی ورزش های گرانشی را در ساخت و ساز برای ایمنی مطلوب ترکیب می کند.

علاوه بر این، دنده محافظ دارای ویژگی های فراوانی است که به عنوان یک انتخاب برتر برای کارگران ساختمانی ظاهر می شود.

مفهوم کلاه ایمنی جی اس پی سخت محبوب در صنعت ساخت و ساز را به جلو می برد. با این حال، این مفهوم اثبات شده را با مهندسی ایمنی یکپارچه، گام های بیشتری را فراتر می برد.

کلاه ایمنی جی اس پی

در کنار آن، کلاه ایمنی دارای عناصر طراحی منحصر به فرد بسیاری است که آن را به یکی از ایمن ترین ها تبدیل می کند. به عنوان مثال، SHK-1 با لوله های جوش داده شده Koroyd ارائه می شود.

Koroyd به کلاه ایمنی کمک می کند تا نیروها را در ضربه بهتر از کلاه سخت سنتی جذب کند.

SHK-1 همچنین دارای ویژگی های ایمنی ارائه شده توسط twICEme® برای تسهیل نجات است. این دارای یک تراشه داخلی است که اطلاعات شناسایی شخصی و پزشکی مربوط به کاربر را ذخیره می کند، که به صورت محلی در تجهیزات ذخیره می شود و توسط همکاران یا پرسنل امداد در محل قابل دسترسی است.

اگر کسی مجروح شده باشد و نیاز به کمک پزشکی داشته باشد، twICEme® می‌تواند اطلاعات درستی را در مورد فرد در زمان مناسب ارائه دهد که می‌تواند عملیات نجات را ساده‌تر کند.

عوامل بی شماری ممکن است SHK-1 را به یک انتخاب شایسته تبدیل کند. سخت است و بیشتر از کلاه های کلاه کلاسیک از سر شما محافظت می کند.

علاوه بر این، از گوش و چشم خود محافظت می کنید. این کلاه برای جلوگیری از باران و آفتاب طراحی شده و موهای شما را خشک و سر شما را خنک نگه می دارد. این تا حدی به دلیل طراحی و بخشی از لوله های Koroyd است.