با ساعت پلیس مردانه جای دزدان راپیدا کنید

با این مدل یکی از زیباترین ساعت های پلیس مردانه وینتیج دوران مدرن عرضه می شود. به ندرت ساعت های مردانه ای وجود دارند که به اندازه زپلین قدیمی و زیبا به نظر می رسند.

چه چیزی در مورد ساعت مردانه خاص تر است، زیرا این مدل 100 ساله است.

با ساعت پلیس مردانه، واقعاً به هر چیزی که متعلق به یک ساعت خلبانی واقعی است توجه شده است. از بند چرمی قهوه ای با دوخت شروع کنید.

 کمی براق است و دارای نقش برجسته است. یک سگک پین ساخته شده از فولاد ضد زنگ بر روی دستبند وجود دارد که متأسفانه در تصاویر محصول نشان داده نشده است.

در ابتدا مطمئن نبودم که این مورد را دوست دارم یا نه. الان بیشتر و بیشتر ازش خوشم میاد مخصوصا بند. این یک پله کوچک دارد که به عنوان یک لهجه برای مسکن عمل می کند و بسیار خوب است. 

قطر ساعت مردانه 42 میلی متر است. در ترکیب با قاب بلند و شیشه معدنی خمیده، ارتفاع کلی ساعت مردانه به 13 میلی متر می رسد.

بنابراین من می خواهم برای شما رد کنم که Zeppelin یک ساعت مچی مردانه خوب است. طراحی بسیار شادابی دارد و بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد.

ساعت پلیس مردانه

همانطور که باید در مورد ساعت مردانه خلبانی باشد، زپلین تاج بسیار بزرگی دارد. در آن زمان، این کار با دستکش های چرمی ضخیم انجام می شد. امروزه بیشتر یک عنصر طراحی کلاسیک است تا اینکه واقعاً مفید باشد.

اکنون به شماره گیری می رسیم که خواندن آن حداقل در نگاه اول واقعاً آسان نیست. من سعی می کنم در مورد شماره گیر کمی چیزها را برای شما روشن کنم. بیرونی ترین اعداد روی صفحه ساعت مردانه متعلق به تاکی متر است و فقط هنگام توقف و اندازه گیری زمان مورد توجه قرار می گیرد.
همچنین 3 صفحه کمکی کوچک قابل مشاهده است. سمت راست مسئول ثانیه های نمایش زمان است. شماره گیری سمت چپ برای ساعت ها و دقیقه های کرنوگراف. مراقب باشید، زیرا دقیقه شمار فقط تا 30 دقیقه را نشان می دهد. صفحه پایین برای زنگ ساعت مردانه استفاده می شود.
زنگ هشدار را می توان از طریق موقعیت اول تاج تنظیم کرد. این بدان معنی است که می توانید تاریخ را در یک جهت چرخش تنظیم کنید و زنگ ساعت خود را در جهت چرخش دیگر تنظیم کنید.