با دمپایی مجلسی مشکی دیوار را سوراخ کنید

کارشناسانی که برای داشتن پاهای سالم توصیه می کنند در خانه از دمپایی یا کفش استفاده نکنید.

مشخص شده است که این مزیت زاویه‌ای در دویدن با پای برهنه هنگام دویدن با کفش‌های ورزشی از بین می‌رود و بار روی کلاهک زانو، زانو و مفاصل مچ پا هنگام دویدن با کفش ورزشی افزایش می‌یابد.

زیره ها و زیره های کانتوری دمپایی مجلسی مشکی ساخته شده از مواد سبک وزن و بادوام راحتی و پشتیبانی باورنکردنی را برای هر روزی که طول می کشد ارائه می دهد.

دمپایی هایی با ویژگی ارتوپدی هستند. از بسته شدن کامل پا در طول روز جلوگیری می کند و هوا را برای تنفس فراهم می کند.

دمپایی مجلسی مشکی

در قسمت بالا و کناره ها سوراخ هایی وجود دارد که باعث ایجاد مزاحمت در اندازه های خاص نمی شود. به لطف این موارد، پای شما در تمام طول روز بسته نخواهد شد و با جذب هوا از ایجاد بو جلوگیری می شود.

  1. بوی بد کفش را می توان با جوش شیرین از بین برد. کربنات که یکی از محلول های طبیعی رایج مورد استفاده است، خاصیت سرکوب کننده بو دارد.
  2. به لطف جوش شیرینی که شب ها به کفش هایتان می پاشید، صبح ها بوها ناپدید می شوند.
  3. می توانید با تکان دادن آنها کربنات داخل کفش را تمیز کنید.

آب داغ را در سطل بریزید و مواد شوینده را به آب اضافه کنید. دمپایی ها را در این آب قرار دهید و حدود 1 ساعت صبر کنید. در پایان 1 ساعت، دمپایی ها را از آب خارج کرده، کمی بیشتر مواد شوینده را روی یک پارچه مرطوب بریزید و دمپایی ها را به خوبی با این پارچه پاک کنید.

اگرچه زیره چوب پنبه و رویه چرم ویژگی مقاومت در برابر آب Crocs را ارائه نمی دهد، Birkenstock همچنین دارای کفش ها و دمپایی های تابستانی است که کاملاً از مواد پلاستیکی ساخته شده اند.

پس از هر بار استفاده، از یک پارچه نرم کمی مرطوب برای پاک کردن گرد و غبار و آلودگی روی سطح استفاده کنید. اگر Birkenstocks شما دارای لکه نمک زمستانه است، یک پارچه نرم را در قسمت های مساوی آب و سرکه سفید مقطر خیس کنید. پارچه را بچرخانید و کفش را پاک کنید، سپس اجازه دهید به دور از گرما یا نور خورشید خشک شود.