با داشتن ایزوگام شرق می توانید صاحب یک خانه ویلایی شوید

این ترکیبات عایق رطوبتی و انواع ایزوگام نظیر ایزوگام شرق افزودنی ها و پوشش ها و غیره، عایق های رطوبتی غیر متعارف هستند. امروزه بازار مملو از جایگزین های زیادی برای سرویس پایان عایق رطوبتی است و باعث خوشحالی مشتری است که انتخاب زیادی دارد. 

با این حال، دستورالعمل های اساسی در مورد انتخاب همان ضروری می شود تا هزینه به تنهایی به عامل حاکم برای مشتری تبدیل نشود.

 این آموزش در مورد ژنریک و عملکرد محصول ضروری است و اکنون قطعاً زمان آن فرا رسیده است که همه کاربران، مهندسان، معماران، مشاوران و پیمانکاران متخصص با چهار سوال زیر به خود پاسخ دهند.

بهترین پوشش های پلیمری مانند پلی اورتان، اپوکسی، ایزوکلروپرن ها و غیره، مواد خوبی به عنوان مانع آب هستند، اما نیاز به طرز کار بسیار خوب دارند. 

علاوه بر این، هیچ رطوبت یا گرد و غبار روی سطح را نمی توان برای عملکرد طولانی مدت توسط این پوشش ها تحمل کرد. علاوه بر این، از آنجایی که سیستم دو بسته است، در نتیجه عمل آوری شیمیایی با پیوند متقابل، مقدار مشخصی انقباض می تواند رخ دهد که منجر به ایجاد ترک های نامطلوب یا بلند شدن فیلم می شود.

 به طور کلی، اینها نیز مواد گران قیمت هستند.

 از این رو، برای چهار دهه گذشته در سراسر جهان، سیستم کوماتریکس سیمانی اصلاح شده با پلیمر بسیار راحت و مفید ثابت شده است.

مشخص شده است که از نظر ضد آب، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایش، پلیمرهای اکریلیک بسیار برتر از SBR یا هر ماده دیگری هستند. 

در واقع، آزمایش‌های انجام‌شده نشان داده است که کوماتریکس آکریلات حتی در فشار 70 متر بر ثانیه هیچ نفوذپذیری نمی‌دهد. از ارتفاع آب این تست در کد آلمانی DIN-1048 نیز مشخص شده است.