بالش های مبل شخصیت افراد را به شیوه ای خنده دار نشان می دهند

خسته از دو بالش همسان که مبل راحتی 8 نفره گوشه‌های مبل کتان رنگم را محکم می‌کنند، به این نتیجه رسیدم که به یک دوره تصادفی در Pillows 101 نیاز دارم. به اندازه کافی پست‌های جذاب اینستاگرامی از سلیقه‌سازها دیده بودم تا متقاعدم کنم که وقت آن رسیده است که خیلی سنتی‌ام را تغییر دهم. نگاه کن

به گفته متخصصان طراحی که در مورد کاپشن خلبانی اصل امریکا انتخاب و قرار دادن بالش هیچ نظری ندارند، استفاده از انواع شکل، اندازه و بافت بالش بهترین راه برای ارتقاء و شخصی سازی یکی از بزرگترین مبلمان خانه شما است.

جان رابشاو، طراح پارچه، که به خاطر بالش‌های نیلی، بلوک‌دار دستی و چاپ ایکات شهرت دارد، می‌گوید: «بالش‌ها شخصیت شما را به شیوه‌ای خنده‌دار نشان می‌دهند، چیزی شبیه به هنر و اشیاء تزئینی و منسوجات». یک مبل با یک بالش در هر گوشه واقعا کسل کننده است. شخصیت خود را بیرون بیاورید و سبک ها، رنگ ها و اندازه های مختلف را اضافه کنید.»

مبل

بت دایانا اسمیت، طراح نیوجرسی، با این موضوع موافق است. او می‌گوید: «بدترین حالت ظاهری شبیه به یک مبل سبز رنگ با بالش‌های سبز است. “این باعث می شود احساس تنبلی و بی خیالی کند و ظاهری بسیار خسته کننده ایجاد می کند. هدف این است که بالش های شما احساس مراقبت کنند.»

اتاق شما با گروه‌بندی بالش‌های لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز تزئینی (که گاهی بالش‌های “پرتاب” یا “پرتاب” نامیده می‌شوند تا از بالش‌های تخت متمایز شود) در وسط مبل یا در هر دو طرف، صیقلی‌تر به نظر می‌رسد.

نیکول فیشر از BNR Interiors در نیویورک می گوید: «نیازی نیست که سمت راست و چپ مبل با هم مطابقت داشته باشند. “این یک راه آسان برای معرفی کمی الگو بدون تعهد بزرگ است.”

و به یاد داشته باشید: طراحان اغلب شلوار مازراتی مشکی می‌گویند گروه‌هایی از اعداد فرد بهترین هستند، بنابراین بسته به اینکه یک صندلی عاشقانه کوچک دارید یا یک سکشنال بزرگ، از سه، پنج یا هفت بالش استفاده کنید.

  • منابع:
    1. .Pillows can give a sofa new life. Here’s how to pick them
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!