اسبی با سیب زمینی خلالی سرخ شده بهترین دونده شد

سیب زمینی سرخ شده سیب زمینی سرخ شده ای است که با پنیر آب شده سرو می شود.

آنها بیشتر یک پدیده فست فود آمریکایی هستند. برخی از موسسات فست فود پنیر مایع را در بالای سیب زمینی سرخ کرده تهیه می کنند.

در حالی که برخی دیگر پنیر رنده شده را روی سیب زمینی سرخ شده ترد پر می کنند. پنیرهای موزارلا، پارمزان و سوئیسی همگی انتخاب های عالی هستند.

سیب زمینی خلالی سرخ شده سفید آیداهو برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده معروف است. اما برخی افراد آنها را با سیب زمینی یوکان، سیب زمینی شیرین یا انواع دیگر در خانه درست می کنند.

در نتیجه، ترکیب غذایی سیب زمینی سرخ کرده (منجمد) تجاری و فست فود یا سیب زمینی سرخ کرده رستورانی ممکن است متفاوت باشد.

تهیه سیب زمینی سرخ کرده در خانه آسان است، با استفاده از مواد ساده روزمره. شما می توانید سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه را برای خانواده خود به عنوان میان وعده عصرانه درست کنید .

زیرا این ماده غذایی بسیار محبوب است، به خصوص در بین کودکان. با پیروی از دستور العمل ذکر شده در زیر می توانید آنها را در خانه خود تهیه کنید.

سیب زمینی یک سبزی ریشه ای چند منظوره و یک کالای معمولی خانگی است. آنها ارزان هستند، به راحتی رشد می کنند و حاوی طیف گسترده ای از مواد مغذی هستند.

مواد مغذی موجود در سیب زمینی به احتمال زیاد مسئول فواید سلامتی هستند که از خوردن سیب زمینی سرخ کرده به دست می آورید. با این حال، اکثر نسخه های سیب زمینی سرخ شده سرخ شده هستند و مقدار زیادی سدیم دارند.

از این رو، برای بهره مندی از هر گونه فواید، بهتر است نسخه های سالمی را انتخاب کنید که پخته یا سرخ شده در هوا هستند و حاوی سدیم کمتری هستند.

طبق یک مطالعه، سیب زمینی حاوی آنتی اکسیدان است. اینها کاروتنوئیدها، آنتوسیانین ها، کلروژنیک، اسید کافئیک، فلاونوئیدها و اسیدهای فنولیک هستند.

آنها با خنثی کردن مواد شیمیایی مضر به نام رادیکال های آزاد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. هنگامی که رادیکال های آزاد افزایش می یابند، خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری قلبی، دیابت و سرطان را افزایش می دهند.