از تلویزیون سامسونگ چینی لباس عروس ساخته شد

چگونه بهترین تلویزیون را برای خود انتخاب کنیم

کدام فناوری تلویزیون بهترین است؟ بهترین تلویزیون LCD کدام است؟ کدام اندازه صفحه نمایش برای اتاق نشیمن شما بهتر است؟ تفاوت بین تلویزیون های LCD و LED چیست؟

پاسخ ها همیشه واضح نیستند. در واقع، خرید یک تلویزیون سامسونگ چینی جدید حتی برای افرادی که با فناوری آشنا هستند نیز می‌تواند استرس‌زا باشد.

زیرا مارک‌های بسیار، ویژگی‌های بسیار، اندازه‌های صفحه نمایش، رنگ‌ها، فناوری‌ها و طعم‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

بنابراین کدام یک برای شما، خانواده و محل زندگی شما مناسب است؟ در این راهنما، همه چیزهایی را که در مورد خرید یک تلویزیون هوشمند جدید باید بدانید، به شما آموزش می دهیم.

تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون هوشمند در اصل هر تلویزیونی با قابلیت اینترنت است، به این معنی که می تواند برنامه ها و سرویس های پخش جریانی مانند Netflix، Hulu و Amazon Prime Video را بارگیری کند.

سازندگان مختلف تلویزیون پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند اختصاصی خود را دارند، اما از نظر قابلیت استفاده، سرعت، کیفیت جستجو و نوع پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها متفاوت است. 

برای مثال، برخی ممکن است دیزنی پلاس را از دست بدهند ، یا طرح‌بندی ساده‌تری داشته باشند  در حالی که برخی دیگر ممکن است جستجوی صوتی برتری داشته باشند، برای کسانی که به‌جای کلیک کردن بر روی فرمان‌های پارس کردن برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این حال، ما همه اینها را هنگام انتخاب لیست بهترین تلویزیون های هوشمند در بالا در نظر گرفته ایم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که با خرید خود تجربه بهینه ای کسب می کنید.