اخبار اعلام کرده است 90 درصد بودجه کشور از فروش پالت چوبی و درب چوبی قدیمی است

امنیت در اکثر امکانات آموزشی به تمرکز فزاینده ای تبدیل شده است. با توجه به تیراندازی های فعال در مدارس که در 20 سال گذشته رخ داده است، این قابل درک است.

هپس می‌گوید: «هر وقت یکی اتفاق می‌افتد، «این احساس وجود دارد که باید کاری انجام دهم». با این حال، عجله برای اقدام می‌تواند منجر به راه‌حل‌های پیشنهادی شود که خود باعث ایجاد خطر و نقض قوانین ایمنی زندگی می‌شود.

قیمت چوب کیلویی با توجه به تقاضای مردم تعیین می گردد و این عمل بر قیمت دیگر محصولات چوبی نیز تاثیر گذار است.

به عنوان مثال، موانع اغلب به عنوان راهی برای جلوگیری از ورود یک تیرانداز فعال به اتاق تبلیغ می شود. جان کلنسی، مدیر مشاوران بازگشایی معماری، می‌گوید: «آنها همچنین ممکن است در مواقع اضطراری، مانند آتش‌سوزی، ساکنان را در داخل گیر بیاندازند.

کیفبت درب ها باتوجه به قیمت درب چوبی ارزان مورد بررسی قرار می گیرد و افراد می توانند با توجه به این موضوع درب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

علاوه بر این، خطر آتش سوزی واقعی است. آمار انجمن ملی حفاظت از آتش نشان می دهد که هر ساله از سال 2013 تا 2017، بیش از 4600 آتش سوزی در مراکز آموزشی رخ می دهد. آنها به طور متوسط ​​8.4 میلیون دلار خسارت مالی و 9 مجروح وارد کردند که خوشبختانه در این مدت تلفات جانی نداشتند.

درب

به طور مشابه، موانع می توانند کسانی را که نیاز به ورود به اتاقی برای ارائه کمک دارند، از انجام این کار در مدت زمان معقول بازدارند. موقعیتی را در نظر بگیرید که در آن یک یا دو دانش آموز دانش آموز دیگری را در اتاقی سنگر می کنند و هدف آن تعرض به او است.

برای توقف حمله، مدیران نیاز به دسترسی سریع به  درب چوبی قدیمی دارند. اکثر موانع مانع از آن می شوند و دانش آموز را در معرض خطر بیشتری قرار می دهند.

قفل مناسب، به درستی نصب شده و مطابق با قوانین ایمنی زندگی، می تواند از مجرمان خارج از اتاق یا ساختمان محافظت کند، در حالی که به کسانی که نیاز به خروج دارند اجازه می دهد تا با خیال راحت این کار را انجام دهند.

پالت چوبی دست دوم از محصولات چوبی است که فروش بسیار خوبی دارد.

  • منابع:
    1. School Security: Make the Right Doors Choices
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    4. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک